System Sunday: Describe a cool part of a system that you love

Jučer sam škicnuo pitanje i vrlo brzo sam došao do jedne od dvije mehanike. Dok tipkam se još u jel ne mogu odlučiti koja će biti The One.

Prvo sam se sjetio kako u Daniel Baynov Wushu nema napredovanja. U toj igri se dodijeli nešto kocaka u deskriptivni skill (npr. Hot shot pilot). U nekim trenucima možeš mijenjati skillove, ali to radiš prebacivanjem iz postojećih (npr. sve kocke iz HSP prebaciš u Mystic swordsman).

Ali  mislim da mi je jedna od najdražih mehanika osnova Fate sustava koja traži od dizajnera igre ili grupe da definiraju što se rola. Da li će to biti neki popis vještina (pucanje, jahanje, i sl.) , klasičnih atributa (snaga, inteligencija, i sl.), ili opisi kako lik nešto radi (brzo, oprezno, i sl.). Tim činom smo usmjerili igru, ali mislim i da smo rekli puno o svijetu u kojem se nalazimo.